Projektowanie i Implementacja Rozwiązań Optymalizacyjnych

szukaj

Aktualności

    Aktualności

    Warsztaty szkoleniowe "CRM - strategia budowania trwałych relacji z klientami".

    Szkolenie zostało opracowane z myślą o dyrektorach handlowych, menedżerach i właścicielach przedsiębiorstw działających na rynkach B2B. Jego ideą jest przedstawienie CRM jako strategii rynkowej, polegającej na budowaniu długoterminowych i rentownych związków, których podstawą jest wartość dodana dostarczana klientom. W programie poświęcono wiele miejsca na analizę procesów związanych z budową relacji pomiędzy klientami, a przedsiębiorstwem oraz ich wpływie na możliwość kreacji unikalnych „wartości”. 

    Szkolenie może przynieść szczególne korzyści osobom odpowiedzialnym za strategię i zarzadzanie sprzedażą w przedsiębiorstwach będących dostawcami: maszyn i urządzeń technologicznych, materiałów produkcyjnych, usług outsourcingowych, których sprzedaż i dostawa jest skomplikowanym procesem, wymagającym głębokiej wiedzy specjalistycznej z danej branży i dobrej organizacji.

    Więcej na temat zajęć znajdą Państwo w zakładce Zakres usług > Szkolenia.

    Jeżeli potrzebują Państwo więcej informacji na ten temat lub są zainteresowani organizacją warsztatów w formie szkolenia zamkniętego prosimy o kontakt: 514 896 345, piiro@piiro.pl.

     

    Partnerzy

    © 2019 PiIRO. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projektowanie stron www