Nasze zasady działania
Podstawową zasadą, której konsekwentnie przestrzegamy, to budowa i rozwój zespołu PiIRO, poprzez angażowanie wyłącznie osób posiadających jednocześnie doświadczenia menedżerskie, trenerskie oraz praktyczne umiejętności zarządzania zmianą w organizacji.
Druga istotna zasada naszego działania, to koncentracja na efektach wdrożenia. Momentem zakończenia projektu, czy też jego etapu, jest zawsze moment, w którym wspólnie z naszym Klientem, możemy obiektywnie zmierzyć i ocenić, że uzyskaliśmy oczekiwane efekty wprowadzonych zmian, a nie opracowanie raportu czy przeprowadzenie określonej liczby szkoleń.
Zawsze przestrzegamy naszych „7” zasad współpracy, do których należą:
- Unikanie zbędnych prac angażujących nadmiernie czas pracowników naszego Klienta i zniechęcających ich do projektu.
- Dokładne poznanie celów strategicznych przedsiębiorstwa oraz gruntowne przeanalizowanie procesów decydujących o kreacji wartości dodanej przez przedsiębiorstwo, z którym współpracujemy, dla jego dla klienta.
- Tworzenie wspólnie z pracownikami naszego Klienta małych zespołów projektowych, którego członkowie dobrze się ze sobą czują i wspólnie dążą do realizacji w wyznaczonym terminie precyzyjnie zdefiniowanego celu.
- Wykorzystanie w wypracowanych rozwiązaniach narzędzi informatycznych, zapewniających skuteczne wdrożenie nowego sposobu działania i zarządzania procesami sprzedaży oraz procesami powiązanymi z nimi.
- Położenie dużego nacisku na przygotowanie merytoryczne i mentalne menedżerów średniego szczebla, do wdrożenia nowych rozwiązań w zarządzaniu procesami handlowymi oraz procesami powiązanymi.
- Aktywne uczestnictwo we wdrożeniu, a w szczególnych przypadkach nawet czasowe przejęcie niektórych funkcji zarządczych, aby przyśpieszyć proces wdrożenia.
- Monitoring skuteczności wdrożenia za pomocą ustalonych mierników oraz ciągłe doskonalenie procesów, aż do osiągnięcia pożądanych efektów.