Projektowanie i Implementacja Rozwiązań Optymalizacyjnych

szukaj

Obszary działalności

Zarządzanie relacjami

 

O sukcesie w przedsiębiorstwie z branży B2B decyduje siła i trwałość związków z klientami. Właściwe zarządzanie procesem  budowy i rozwoju relacji z klientami, nazywane w skrócie CRM (ang. Customer Relationships Management), jest kluczem do realizacji celów przedsiębiorstwa oraz fundamentem jego stabilności. Wsparcie, którego udzielamy menedżerom, obejmuje wszystkie działaniach, które decydują o efektywności tych procesów.

 

Wspieramy menedżerów w przeprowadzeniu analizy, która pozwoli odpowiedzieć na pytania:

  • jaką „wartość dodaną” oferuje przedsiębiorstwo i w jaki sposób tworzy ją dla swoich klientów?
  • które procesy w przedsiębiorstwie mają kluczowe znaczenie dla jej tworzenia?

 

Na podstawie wyników analiz wspólnie definiujemy wielowariantowe modele procesu inicjowania związków z klientami oraz ich rozwoju. Pomagamy wybrać właściwe narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie tymi  procesami oraz aktywnie uczestniczymy w ich wdrożeniu, dzieląc odpowiedzialność z menedżerami sprzedaży za końcowy rezultat. 

Kliknij w zdjęcie powyżej aby powiększyć

Partnerzy

© 2024 PiIRO. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projektowanie stron www