Projektowanie i Implementacja Rozwiązań Optymalizacyjnych

szukaj

Zakres usług

CRM – STRATEGIA BUDOWANIA RENTOWNYCH ZWIĄZKÓW Z KLIENTAMI

 

Dwudniowe warsztaty szkoleniowe, których celem jest przedstawienie CRM jako strategii rynkowej, polegającej na budowaniu długoterminowych, rentownych związków z klientami.  W programie poświęcono wiele miejsca na analizę procesów związanych z budową relacji pomiędzy klientami, a przedsiębiorstwem oraz ich wpływu na możliwość kreacji unikalnych „wartości”. Podczas zajęć zostaną przedstawione przykłady wdrożenia strategii CRM w polskich przedsiębiorstwach wraz z demonstracją dostepnego na rynku programu informatycznego.

Podczas szkolenia Uczestnicy:

  • dowiedzą się jak uniknąć kryzysu i rozwijać przedsiębiorstwo poprzez budowę trwałych emocjonalnych więzi z klientami,
  • nauczą się jak efektywnie przeprowadzić w przedsiębiorstwie analizę procesów biznesowych oraz  jakich zmian dokonać w oparciu o jej wyniki by móc tworzyć Wartość dla klienta,
  • poznają praktyczne podejście do projektowania i wdrażania procesów biznesowych tworzących Wartość da klienta,
  • poznają rolę i znaczenie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie procesami  tworzącymi Wartość dla klienta,
  • poznają problemy występujące w organizacji przy wdrożeniu nowego podejścia do zarządzania procesami biznesowymi oraz praktyczne metody ich rozwiązywania,
  • dowiedzą się jakie mogą osiągnąć korzyści z wdrożenia strategii CRM, polegającej na budowie trwałych więzi emocjonalnych z klientami poprzez efektywne zarządzanie relacjami.

 

Szkolenie skierowane jest do: zarządów, dyrektorów handlowych  i właścicieli firm, działających w branży B2B i B2C, którzy poszukują sposobu stabilnego wzrostu przychodów i poprawy rentowności. Szczególne korzyści mogą odnieść menedżerowie, których przedsiębiorstwa działają na rynkach charakteryzujących się niskim wzrostem.

 

Partnerzy

© 2024 PiIRO. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projektowanie stron www