CRM – STRATEGIA BUDOWANIA RENTOWNYCH ZWIĄZKÓW Z KLIENTAMI
Dwudniowe warsztaty szkoleniowe, których celem jest przedstawienie CRM jako strategii rynkowej, polegającej na budowaniu długoterminowych, rentownych związków z klientami. W programie poświęcono wiele miejsca na analizę procesów związanych z budową relacji pomiędzy klientami, a przedsiębiorstwem oraz ich wpływu na możliwość kreacji unikalnych „wartości”. Podczas zajęć zostaną przedstawione przykłady wdrożenia strategii CRM w polskich przedsiębiorstwach wraz z demonstracją dostepnego na rynku programu informatycznego.
Podczas szkolenia Uczestnicy:
- dowiedzą się jak uniknąć kryzysu i rozwijać przedsiębiorstwo poprzez budowę trwałych emocjonalnych więzi z klientami,
- nauczą się jak efektywnie przeprowadzić w przedsiębiorstwie analizę procesów biznesowych oraz jakich zmian dokonać w oparciu o jej wyniki by móc tworzyć Wartość dla klienta,
- poznają praktyczne podejście do projektowania i wdrażania procesów biznesowych tworzących Wartość da klienta,
- poznają rolę i znaczenie narzędzi informatycznych wspierających zarządzanie procesami tworzącymi Wartość dla klienta,
- poznają problemy występujące w organizacji przy wdrożeniu nowego podejścia do zarządzania procesami biznesowymi oraz praktyczne metody ich rozwiązywania,
- dowiedzą się jakie mogą osiągnąć korzyści z wdrożenia strategii CRM, polegającej na budowie trwałych więzi emocjonalnych z klientami poprzez efektywne zarządzanie relacjami.
Szkolenie skierowane jest do: zarządów, dyrektorów handlowych i właścicieli firm, działających w branży B2B i B2C, którzy poszukują sposobu stabilnego wzrostu przychodów i poprawy rentowności. Szczególne korzyści mogą odnieść menedżerowie, których przedsiębiorstwa działają na rynkach charakteryzujących się niskim wzrostem.