Nasze podejście do współpracy
Nasze doświadczenia z praktyki menedżerskiej oraz obserwacje wyników jakie przynoszą wprowadzane zmiany u naszych klientów, przekonują nas, że większość firm B2B może zdecydowanie poprawić efektywność realizacji celów, a w konsekwencji również wyniki finansowe. W większości przypadków, kluczem do poprawy jest zmiana dotychczasowego podejścia do sprzedaży. Duża cześć firm B2B przywiązuje zbyt mało uwagi do usystematyzowanego procesu tworzenia i rozwoju relacji z klientami, dzięki którym powstaje możliwość kreacji „wartości dodanej”, stanowiącej istotę przewagi konkurencyjnej. Dlatego firmom zdecydowanym na wprowadzenie zmian w podejściu do sprzedaży proponujemy naszą współpracę w rozwiązaniu m.in. następujących problemów:
- identyfikacji elementów oferty handlowej oraz działań tworzących „wartość dodaną” dla klienta,
- zdefiniowania na podstawie przeprowadzonej analizy i przyjętej przez firmę strategii marketingowej, optymalnych modeli realizacji procesów sprzedaży oraz procesów powiązanych z nimi,
- wyboru i wdrożeniu właściwych narzędzi informatycznych, wspierających zarządzanie procesami sprzedaży oraz procesami powiązanymi z nimi,
- przygotowaniu kadry menedżerskiej średniego szczebla do samodzielnego wdrożenia nowego podejścia do sprzedaży,
- opracowaniu metody prowadzenia monitoringu efektów wdrożonych działań i ciągłego ich doskonalenia,
- znalezieniu właściwych rozwiązań personalnych, jeżeli istnieje taka potrzeba,
- skutecznego wdrożenia wypracowanych rozwiązań.